11 Ocak 2011 Salı

kisa, kisa.

1. Hala sezeryan yerimde agrilar var.
2. Hala gunde 20 ml gibi gulunc olsa da sutum var.
3. Hala Turkiye'ye donsek mi diye dusunuyorum.
4. Hala kizimi kundakliyorum cunku kundaksiz uyumuyor.
5. Hala Arkadasimdan mesaj bekliyorum dugun ne zaman diye.
6. Hala Mesafelerden dolayi unutulan dostluklara uzuluyorum.
7. Hala Ailemi ozluyorum.
8. Hala Turk gazetelerini okuyorum.
9. Hala doktora bitti ama bu makaleleri nasil yazicam diye stress yapiyorum.
10. Hala ben eski benim ama herkese gostermiyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu 'Hala'lar' dönem dönem oluyor işte hepimizin hayatında. Türkiye'ye dönmek için acele etmeyin derim.

Emel dedi ki...

RRH, avrupa gibi yakin bi yerde olsak bu kadar zor olmiycak da Amerika'dan Turkiye cok uzak kaliyor! arada delirip gidesim tutuyor iste.