2 Ocak 2011 Pazar

Christmas, Yeni Yil, ve Ayin 3'u mu?

Christmas, yeni yil derken 2011 yilindan 3 gun gecmis bile ruhum duymadan! Universitede okurken arkadaslarimdan ya da ondan bundan hep duyardim "yeni yilda kilo vericem, suraya gidicem, sunu yiycem, sunu yapicam..." vasaire! Benim hic yeni yil planim olmadi! Ama bu sene plani birakin ruhum bile duymadi, bebek, is-guc bi de ustune misafirler derken... Yine de annemlerle Skype'dan yeni yila girmeden son saniyeleri saymayi ve gece yarisina kadar bekleyip yilin ilk gunlerine uyanik girmeyi basardik Tim ve ben!

4 yorum:

Esin dedi ki...

Ben sözde çocukları uyutacaktım ama nerdeee.Hep beraber girdik yeni yıla.Tüm yıl ömerle muratı uyutmaya çalışıcam gibi geliyor bana...

Emel dedi ki...

=D Derdin onlari uyutmak olsun! ama iyi dayanmislar 12 lere kadar yaramazlar!

Adsız dedi ki...

Emel'cim düşünebiliyormusun 24 gün oldu bile.Yılbaşı yılbaşı derken 1 ay geçmiş bu nasıl oldu anlamadım.Zaman sudan hizlı akıp gidiyor,iyi değerlendirmek gerek.

Emel dedi ki...

Evet, sanki yaslandikca (yas ilerledikce diyeyim kulaga daha hos geliyor =D) zaman daha cabuk gecer oldu!