11 Ağustos 2010 Çarşamba

en iyisinden motivasyon

Annemler gitti ve beni bir dusunce aldi. Nasil bitecek bu doktora? aklima bu soru yeni gelmedi tabii uzun suredir kendime sordugum bi soru sadece yeniden ve daha korkutucu bir sekilde hortladi o kadar. nasil bitecek bu doktora? Kizim Bella ile vakit gecirmek inanilmaz guzel agladigi zamanlarda kendimi kotu hissetsem de sakinlestiri sakinlestirmez hersey gunluk gulistanlik oluveriyor. ee tabii canim kizim uyusa bile ben onu seyretmekten bilgisayar tuslarina elim varmiyor. Is blog olunca farkli ama, su anda oldugu gibi...
bana motivasyon lazim. lazim ki ne lazim!!! dusunuyorum masterimi bitirirkende son bir gayretle sabahlayarak yazmistim ama doktora baska... cok baska... bi de Amerika'da yapmak daha baska. Turkiyede olsaydim su anda yardimci docent ya da docenttim. diger arkadaslarim gibi. Evet, evet bana motivasyon lazim. nasil yapsam ne yapsam? en iyisinden motivasyon lazim bana....

Hiç yorum yok: