5 Haziran 2010 Cumartesi

Dr. kontrolu ve triage odasi

Dun doktor randevumuz icin gittik. bebegin hareketlerinin azalmasindan dolayi bebegi moniyore bagladilar. ve her kasilmada bebegin kalp atislarinin dusmesinden dolayi doktor acilen bizi hastaneye gonderdi. o kadar apar topar oldu ki Tim ve annme cok panikladi. Tim bizi hastaneye birakip iselerini halledip, evden valizi alip gelmek uzere hastaneden cikti. annemle ben triage odasinda bekledik. once serum veripil monitore baglandim. sancilarim her 3-4 dakikada bir geliyormus ben hepsini fark etmedim. serum verildi ve sanci geldiginde bebisin kalp atislari dusmedi bu sefer. hemsire her saat basi doktoru arayarak neler oldugunu soyledi. sonra serviksim kontrol edildi biraz daha fazla acilma olmus o yuzden pitosin ile dogal olmayan yoldan sanci getirerek dogumu hizlandirmak istediler. hastane icinde 1 saat yurudum annemle birlikte. rahim agzinda daha fazla acilma olmamsindan dolayi sonunda eve gondermeye kara verdiler. bu arada triage da iken cok bel sancilarim oldu. annem benden kotu oldu, her serum takilisinda her serviksim kontrol edilisinde surati bembeyaz oldu. hastaneye gonderildigimizde saat ogle civarlarindaydi ve kahvaltimizi da erken yapmistik. hastaneden cikana kadar saat nerdeyse aksam 5 i buldu. ben de hastanede adana kebap diye sayiklamistim. Tim geldiginde hastaneden cikinca bizi dogrudan Turk kfetrayasina goturdu ve aksam yemegimizi orda yedik. aksam cok bel agrilarim oldu ama bu sabah pek biseyim kalmadi. hemsirenin dedigine gore bebis pazartesine kalmaz gelir bu hafta sonu dedi ama ben pek sanmiyorum. bakalim ne olacak. sadece umarim canim kizim doktorumuzun gelebilecegi bir saatte gelir.

Hiç yorum yok: