15 Temmuz 2011 Cuma

nikotinik asetil kolin reseptor ve hem genel hem her anneye ozel sorunlar

Evet, yeni ilgi alanim bu. Her ne kadar icten ice Post-doc'a kabul edilmeme istegim ayyuka cikmissa da bunu bir turlu sozlu olarak kimseye soyleyememistim dune kadar. Dun konustum onunla uzun uzun aciklama yaparak ustelik "...biliyorum.." dedi. Sanirim ben ne kadar sakladigimi dusunsem de herkes biliyor. Konu cok ilgimi cekti aslinda. Ozellikle receptorun kullanim alani. Bir sirket tarafindan yeni uretilen depresyon ilaclarinin bu receptor uzerine olan etkileri ve bu ilacin depresyonu duzeltici yonde etkilerinin olup olmadiginin belirlenmesi. Hersey su an icin genel bilgilerle sinirli benim icin. Cunku henuz ise alinmadim ama Surekli olarak profesorun beni projeden haberdar etmesi ve simdilik en iyi aday sensin diye benimle surekli haberlesmesi cok olumlu diye dusunuyorum. Kizimdan once olsaydi cok sevinecegim bir olay simdi kursagimda dugum, dugum. Nasil olacak bu is? Kim bakicak ona? bir suru soru. Yeni degil bunlar bircok annenin gectigi yollar, hem genel hem de her anneye ozel aslinda. Genel oldugu icin ne var bunda canim bircok kisi yapiyor ama ozelde ben ne yapicam simdi panigini yasiyorum hem de post-doc a kabulumun olup olmayacagini bilmeden. Galiba ben stres altinda daha fonksiyonel oluyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Kızkardeşin sanırım gitti,keşke annen gelebilse 6 ay o idare etse Bella'yı ne iyi olurdu :(

Emel dedi ki...

RRH; kiz kardesim Agustos basinda gidicek az kaldi. Annem gelebilseydi cok iyi olurdu ama olmuyor iste... karisik biraz...=(