9 Mayıs 2010 Pazar

anneler gunu

Bugun anneler gunu! Sabah erkenden kalkip hem annem hem kayinvalidem icin cicek aldim.Canim annem bu aksam burda bizimle olucak. teseduf oldu ayarlamadik bile ama cok sevindim tam da anneler gunune denk geldi annecigimin gelisi! Canim timim annemi almaya Istanbula gittigi icin kayinvalidem de benimle kaldi yalniz kalmayayim diye. Yani anneler gununde benim annem, Tim in annesi ve yeni anne adayi ben hep birlikte olacagiz! what a blessing!
Canim Tim de bana anneler gunu icin gitmeden once kart birakmisti. Anneler gunune kadar sabretmek cok zor oldu ama sabirla beklemeyi basardim! sabah erkenden kalkar kalkmaz ilk isim karti okumak oldu. Tabii hamilelegin de verdigi o duygusallikla bi de agladim! yoksa ben hic aglamam aslinda (kocaman bi yalan...)
Canim kizim seneye bu zaman anneler gununu birlikte kutliycaz. Seni cok seviyorum! herseyin en iyisi seninle olsun, herseyim benim.

Hiç yorum yok: